Ramada Plaza By Wyndham Izmir

3.9
(2396)

Buca Ramada Plaza By Wyndham Izmir adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.

Adres : Etiler Mah. No: 12/104, Mürselpaşa Blv., Konak – İzmir

Telefon : (0232) 402 10 00

Buca Ramada Plaza By Wyndham Izmir Yol Tarifi

Ramada Plaza by Wyndham Izmir

Ramada Plaza By Wyndham Izmir İzmir ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Etiler Mah. No: 12/104, Mürselpaşa Blv., Konak – İzmir olan Ramada Plaza By Wyndham Izmir, işletmesine (0232) 402 10 00 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Ramada Plaza By Wyndham Izmir ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Ramada Plaza By Wyndham Izmir yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Ramada Plaza By Wyndham Izmir hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Ramada Plaza By Wyndham Izmir ile iletişime geçebilirsiniz.

Sayfamızda yer alan Ramada Plaza By Wyndham Izmir ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Ramada Plaza By Wyndham Izmir için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Ramada Plaza By Wyndham Izmir bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Ramada Plaza By Wyndham Izmir sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Burayı Puanla

5 Yıldıza Kadar Bir Puan Seç

Ortalama Puan : 3.9 / 5. Toplam Oy : 2396

Burayı ilk değerlendiren siz olun.

Buca Ramada Plaza By Wyndham Izmir Yorumları

  1. Otel gerçekten çok kötü 4 gece kaldım akşam geldiğim de odamın kapısı açıktı görevli arkadaşa bahşiş de vererek valizlerimi teslim ettim arabama koymamış İstanbula geldiğim de valizlerimin olmadığını farkettim, otelin tv sindeki menü deki fiyatlarla bana çıkardıkları hesap farklıydı fiyat eski kalmış dediler bir de odaya getirme ücreti ilave ediyorlarmış bir otel ancak bu kadar müşterisini mağdur edebilir bir daha asla kalmam..

  2. 4-5 haziran tarihinde otelde konaklama yaptık.Odadan başlayarak anlatmak istiyorum. Odamızda kuru bir peçete namına birşey yoktu. Banyo lavabosu tıkalıydı ,suyun gitmesi için bile beklemek gerekiyordu.
    Kahvaltı çeşidi oldukça yetersizdi ve bazı ürünler açıkta beklemekten kurumuş durumdaydı. Özellikle peynir çeşitlerinde bunu çok gördüm.
    Restoran bölümünün havalandırması o kadar kötü ki ,hatta havalandırma yok.kahvaltıda omlet veya başka bir yumurta çeşidi isteyen olduğu taktirde aynı alanda yapıldığı İçin üstünüze başınıza olduğu gibi ağır yağ kokusu siniyor.
    Duş alıp inseniz dahi, tekrardan duş almak zorunda kalıyorsunuz. Ayrıca bu koku asansör içlerine ve lobiye kadarda baskın şekilde var . Biran önce odadan inip çıkmak isteseniz dahi koku üzerinize siniyor.
    Personel yemek ve kahvaltı servisini kendisi yapıyor evet, fakat o kadar aceleci davranıyor ki ; bir insan sırada ilerlemeden arkasından diğer insanı hızlıca ileri yönlendiriyor.
    insanlar arasındaki sosyal mesafeyi sıfıra indiriyor.
    Önlem ve bilinçli davranma bakımından eksiklikler var.
    Bir başka konu filtre kahve istedik ve cihazın arızalı olduğu karşılığını aldık.
    Sunulabilecek 3-4 çeşit içecek var
    Su
    Çay
    Kahve
    Meyve suyu çeşitleri vs.
    Çay çok iyi denemezdi , ee kahve makineside arızalıydı . Geriye ne kaldı ?

  3. Bir gecelik 430 tl para ödedim kahvaltı dahil mi dedim bayan cevap bile veremedi gidip danışıp geldi…düşünün 430 tl ödemişsin ama kahvaltı dahil diyemiyorlar garip.öteyandan tek kişilik odaya iki ayrı tekli yatağı yanyana birleştirip bütün bir yatak yapmaya çalışmışlar..birleşim yeri çok rahatsızdı kısacası bu fiyata bu oda diyecek laf bulamıyorum…..

  4. 10-16 temmuz 2021 tarihleri arasinda otelde konakladik. Oteli tercih etmemizin ana sebeplerinden birisi otelin otoparkinin olmasiydi. Fakat hergun aracimi valeler aldi yogunluk sebebiyle oldugunu soylediler. Valeler aracimi park ederken carpmislar sans eseri farkettim. Otel de kendilerinden kaynakli bir sorun olduysa kamera kayitlarinda ortaya cikacaktir masrafi karsilariz dedigi icin Tatilimi bolmemek adina sureci cok uzatmayip kamera kayitlarini istedim ve otelden ayrildim. 4 gundur kac defa aramama karsin kimse donus yapmiyor otelde kesinlikle kimsenin kalmasini onermiyorum.

  5. Müşteri ilişkileri, kahvaltısı , yemekleri muhteşemdi. Pandemi döneminde kesinlikle çok hijyenik ve düzenli hizmet veriyorlar. Müşteri memnuniyetine çok önem veren bir otel. Kesinlikle herkese tavsiye ederim 🙂 Özellikle otel müdürü, çalışanları çok Güler yüzlü insanlar 5 yıldızı hakediyor 🙂

Yoruma kapalı.